Wednesday, June 12, 2013

koleksi ayat~ayat

Posted by farah dya at 11:48 PM
Jika kita rasa kecewa..
Pandanglah ke sungai..
Airnya tetap mengalir..
Biarpun berjuta batu menghalang..

✿~ Belajarlah BERSYUKUR walau KEKURANGAN
✿~ Belajarlah IKHLAS walau TAK RELA
✿~ Belajarlah TAAT walau BERAT
✿~ Belajarlah MEMAHAMI walau TAK SEHATI
✿~ Belajarlah SETIA walau BANYAK GODAAN
✿~ Belajarlah MEMBERI walau TAK SEBERAPA
✿~ Belajarlah MENGASIHI walau kau DISAKITI
✿~ Belajarlah TENANG walau kau sedang GELISAH
✿~ Belajarlah PERCAYA walaupun SUSAH
Percayalah bahawa ALLAH SWT selalu d samping kamu...


·٠☆•♥ CORETAN HATI ♥•☆٠·˙

╔═════ ✾ ✯ ʚįɞ ♔══════════════✾ ✯ ʚįɞ ♔════╗
♥ Tetap TERTAWA walau sebenarnya aku ingin MENANGIS..
♥ Tetap TERSENYUM walau sebenarnya aku KECEWA..
... ♥ Tetap KUAT walau sebenarnya aku sudah TAK SANGGUP lagi..
♥ Tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN oleh masalah..
♥ Dan yang terpenting tetap SABAR dan memandang segalanya
baik2 saja walau sebenarnya hatiku LEMAH dan sedang TERLUKA.
Kerana aku tahu,Allah sedang menguji aku d saat ini.......
╚══════ ♔ ʚįɞ ✯ ✾═══════ ♔ ʚįɞ ✯ ✾══════════╝


jika kita mahu sayang....
janganlah hati kita goyang,
Jika kita mahu rindu....
janganlah curiga beradu,
Jika kita mahu cinta...
janganlah cemburu beraja di dada...:D


Kata Polis→ cinta itu sukar ditangkap,
Kata Ustaz→ cinta itu anugerah,
Kata Doktor→ cinta x dapat utk diubati,
Kata Guru→ cinta x boleh utk dipelajari,
Kata Hakim→ cinta x boleh dihukum,
Kata Orang→ cinta itu indah,
Kata Rangga→ ada apa dgn cinta,
Kata Radja→ benci bilang cinta,
Kata Agnes Monica→ cinta x ada logika,
Kata Najwa Latif → cinta muka buku...

1 comments:

AH on May 29, 2023 at 11:11 AM said...

Kata saya - cinta itu batu...tak ada perasaan

Post a Comment

 

Bicara Tentang Perasaanku Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting